Na naprawione wtryskiwacze udzielamy
12 miesięcznej gwarancji bez limitu przejechanych kilometrów!

Gwarancja dotyczy wszystkich typów wtryskiwaczy jakie regenerujemy i obejmuje usługę naprawy oraz zamontowane nowe części (pod warunkiem gdy zostanie wymieniony zawór, końcówka rozpylacza i reszta części regulacyjnych wedle procedury i technologii producenta wtryskiwacza). Gwarancja nie obejmuje naturalnego zużycia wynikającego z eksploatacji naprawianych komponentów oraz uszkodzeń mechanicznych wywołanych niewłaściwą eksploatacją.
Protokół z parametrami pracy wtryskiwacza po naprawie jest jednocześnie kartą gwarancyjną i dowodem jego sprawności.
Wszystkie protokoły generowane są automatycznie przez stoły probiercze i są poparte specjalistyczną bazą danych.

U W A G A !
Warunkiem udzielenia 12 miesięcznej gwarancji jest prawidłowy montaż
wtryskiwaczy do silnika.

WARUNKI GWARANCJI:

WTRYSKIWACZE:

Wymogi montażowe wtryskiwaczy w samochodzie. Instrukcja montażu.
1. Gniazda w głowicy silnika należy oczyścić z zabrudzeń, powierzchnie uszczelniające przy podkładkach termicznych muszą być w dobrym stanie.
2. Upewnić się czy stare podkładki termiczne zostały zdemontowane. Zamontować nowe podkładki (mogą być dostarczone wraz z nowym/naprawionym wtryskiwaczem). Nie dotyczy wtryskiwaczy uszczelnianych na stożek.
3. Jarzma/śruby mocujące wtryskiwacze należy dokręcić odpowiednim momentem lub/i kątem zgodnie z technologią. Jeżeli technologia tego wymaga, należy wymienić śruby mocujące na nowe. Gwinty w głowicy nie mogą być naciągnięte.
4. Podłączyć wszystkie przyłącza hydrauliczne, sprawdzić ich szczelność. O-ringi na króćcach przelewowych wymienić w razie ich uszkodzenia, sprawdzić stan rurek wysokiego ciśnienia.
5. Podłączyć wszystkie przyłącza elektryczne, sprawdzić obecność i stan uszczelnień złącz elektrycznych.
6. Przed uruchomieniem silnika należy bezwzględnie zmienić filtr paliwa. Dopuszcza się stosowanie wyłącznie markowych filtrów (np. Bosch, MANN, Knecht oraz oryginalnych producentów pojazdów).
7. Upewnić się, że układ paliwowy jest odpowietrzony i nie zawiera zanieczyszczeń lub opiłków.
8. Układ paliwowy powinien być napełniony olejem napędowym spełniającym obowiązujące normy. Nie zalecamy stosowania Bio-Diesla z uwagi na wytrącanie się wody z paliwa (korozja elementów układu wtryskowego) oraz z powodu powstawania zwiększonych nagarów w komorze spalania.
9. Usunąć ewentualne błędy z pamięci sterownika silnika, skasować adaptacje.
10. Przeprowadzić jazdę próbną min. 30 - 50 km.

Nie zastosowanie się do powyższych uwag może spowodować utratę gwarancji na naprawione wtryskiwacze.

Wtryskiwacze podlegają gwarancji, jeżeli zostały nabyte albo zregenerowane w naszej firmie. Gwarancja obejmuje okres 12 miesięcy od daty wystawienia paragonu lub faktury VAT. Udzielona gwarancja obejmuje naprawę lub wymianę wtryskiwaczy uznanych za uszkodzone po ich zwrocie do siedziby gwaranta wraz z kartą gwarancyjną, paragonem lub fakturą VAT oraz instrukcją montażu, podpisaną czytelnie przez mechanika montującego wtryskiwacze. Reklamacja będzie uznana za niezasadną w przypadku, gdy wtryskiwacze będą rozmontowane lub oczyszczone przez użytkownika.
Gwarant zastrzega sobie możliwość ingerencji w reklamowany produkt, nawet jeżeli proces weryfikacji przyczyny reklamacji wymaga badania niszczącego reklamowany produkt lub kiedy zmontowanie podzespołu poddanego procesowi weryfikacji przy użyciu tych samych części jest niemożliwe. Gwarant zastrzega sobie możliwość podstawienia pojazdu, w którym używane są wtryskiwacze w celu kontroli współpracy w/w elementów z silnikiem. Termin wykonania naprawy gwarancyjnej wynosi nie więcej niż 14 dni od momentu dostarczenia wtryskiwaczy do siedziby naszej firmy w Kraśniku. Gwarancją niezawodnej pracy wtryskiwaczy jest stosowanie olejów napędowych o wysokich właściwościach. Filtr paliwa należy wymieniać zgodnie z zaleceniami producenta pojazdu. Bezpośrednio przed montażem wtryskiwaczy należy upewnić, że układ paliwowy jest odpowietrzony i nie zawiera zanieczyszczeń ani opiłków. Należy zmienić filtr paliwa.

Gwarancja traci ważność gdy:
I. Silnik, do którego zostały zamontowane wtryskiwacze lub jego osprzęt (np. turbosprężarka), jest w złym stanie technicznym
II. Nastąpiło mechaniczne uszkodzenie elementów wtryskiwaczy.
III. Do uszczelnienia elementów układu paliwowego użyto silikonu lub zastosowano węże, które nie są odporne na olej napędowy.
IV. Pompa pracowała bez obecności paliwa.
V. Uruchomiono wtryskiwacze niezgodnie z instrukcją montażu.
VI. Niewłaściwie eksploatowano wtryskiwacze (nieregularna wymiana oleju, filtra oleju, filtra paliwa, zła jakość oleju oraz paliwa, obecność zabrudzeń lub opiłków w układzie paliwowym, jak również próby samodzielnej naprawy i regulacji wtryskiwaczy)
VII. W samochodzie zmieniono mapę układu wtryskowego lub dokonano innych modyfikacji zmieniających podstawowe parametry pracy silnika lub jego osprzętu.